Изберете си план и ни 

изпратете запитване 

Стартиращи

BGN 100 .00

/ на месец
  • Новорегистрирани
  • Без ДДС регистрация
  • 2 служителя
  • 2 банкови сметки

Малки

BGN 300.00

/ на месец
  • С ДДС регистрация
  • 5 служителя
  • Оборот до 100 000 лева/ година
  • 4 банкови сметки

Напреднали

BGN 700.00

/ на месец
  • 10 служителя
  • Интрастат
  • Оборот над 100 000 лева / година
  • 8 банкови сметки

Ако сте извън изброените параметри, пиеше ни. Ще ви предложим план по мярка, така че да пасва на вашите нужди.

В случай, че имате вътрешно счетоводство или се интересувате от внедряване на цялостна ERP система за управление, потърсете ни на teamcore.one  

Абонаментите на eSche включват пълно счетоводно обслужване, включително отчитане на статистически данни, регистрация на електронен магазин и да без ограничение по отношение за тип дейснот. 

Годишно приключване се тарифира с размера на една допълнителна месечна такса. 

Представителство пред осигурителните и данъчни органи във връзка с назначени проверки или ревизии се тарифират в зависимост от обема на проверката.

  1. Счетоводното обслужване включва:

    1. Изготвяне на счетоводна политика и индивидуален сметкоплан;

    2. Счетоводна обработка на текущите документи, в съответствие с изискванията на българското счетоводно законодателство, при прилагане на Национални Стандарти за финансови отчети на малки и средни предприятия;

    3. Изготвяне и подаване на месечни справки декларации по Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС);

    4. Изготвяне на протоколи в случаите на самоначисляване на ДДС;

    5. Проверка за дължими месечни данъци, изчисляване;

    6. Изготвяне и осчетоводяване на данъчен и счетоводен амортизационен план на дълготрайните активи на дружеството;

    7. Изготвяне на месечни счетоводни справки за разчети с търговски контрагенти и финансови институции; 

    8. Изготвяне и подаване на справки за задължения и вземания към БНБ;

    9. Изготвяне на месечни справки – салдо каса, ДМА;

    10. Изготвяне и подаване на декларации за данък при източника;

    11. Изготвяне на периодични счетоводни справки, отразяващи текущия финансов резултат на дружеството;

    12. Съхранение на годишния счетоводен архив, включващ всички приходни и разходни документи, подавани декларации и други;


  1. ТРЗ Услуги включващи:

    1. Изготвяне и подаване в НАП на декларация Обр. 6 за дължими вноски от самоосигуряващи се лица.

    2. Изготвяне и подаване на статистически справки в НСИ при постъпило запитване от НСИ.

    3. Изготвяне на документи за прекратяване на трудови договори, включително служебни бележки, удостоверения за доход, УП 2, УП 3 и др.;

    4. Изготвяне на удостоверения и служебни бележки, при наличие на осигурителни вноски при поискване от служители на трудов договор, попълване (без заверка) на осигурителни книжки при поискване от служители на граждански договор;

    5. Консултации и препоръки за изготвяне на граждански договори;

    6. Изготвяне на документи за назначаване на служители на трудови договори. Водене на трудовите книжки на служителите. 

    7. Подготвяне и подаване в НАП на уведомленията по чл.62 от КТ за новоназначени, преназначени или напуснали служители;

    8. Изготвяне на ведомости за заплати и фишове към тях; изготвяне на общ файл за превод на работните заплати чрез електронно банкиране;

    9. Изготвяне на месечни справки за осигуровки за сметка на работодателя;

    10. Обработка на болнични листове и подаване в НОИ, както и изготвянето и подаването на други документи, свързани с обезщетения на служителите като майчинство и др.;

    11. Подаване на информация за осигурените лица - Декларации Образец 1 и 6;


  1. Годишно приключване:

    1. Изготвяне и подаване на годишен финансов отчет в НАП;

    2. Изготвяне и подаване на годишна данъчна декларация в НАП;

    3. Изготвяне и подаване на годишен отчет към НСИ;

    4. Изчисляване на дължимия корпоративен данък и подготвяне на платежно нареждане за превода му;

    5. Подаване на годишен финансов отчет в Търговски Регистър към Агенция по Вписванията.